Sain Tarutikiltä mielenkiintoisen tunnustuksen.

 
Tunnustuksen säännöt:
 
Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
Lisää the Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi.
Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta.

Melkein koko päivän olen miettinyt, mitkä seitsemän asiaa kertoisin itsestäni.

Tässä ne tulevat:
1. Rakastan tätä elämää, rakastan perhettä ja erityisesti lapsiani, Rakastan kotia ja mökkiä.Rakastin työtäni ja nyt eläkkeellä oloani-
2. Olen hommailija. Teen kaikenlaista fyysistä (mutta en urheile). Usein teen ensin ja sitten ajattelen. Monesti kerkiän tehdä paljonkin ennen kuin ajattelen. Entisöintipiirissä meillä on vitsinä, ettei minua saa päästää sakset kädessä kankaan kimppuun. Olen monesti saanut kursia leikkeleet yhteen.
3. En tykkää ruuan laitosta, ja nyt olen huomannut ettei mun tarttekaan enää tehdä. Miesrukka opetteli itse keittämään!
4.Enkä siivouksesta. Moni asia on aina tuntunut tärkeämmältä kuin kodin siivous. Esimerkiksi lasten pienenä ollessa oli tärkeämpää olla heidän kanssaan kuin hermostuneena siivota.
5. Jonkunlainen sinnikkyys, en kovin äkkiä anna periksi sille mihin olen sitoutunut. Oikeastaan se ei ole sinnikkyyttä vaan minulla ei ole vaihtoehtoa: jätä kesken. Jatkan ja jatkan ja jatkan...
6.Olen yökukkuja ja huono nukkuja.
7. Yritän tulla paremmaksi ihmiseksi. Mutta tiukkaa se ottaa.


Monella näyttää olevan tämä tunnustus, enkä millään keksi ainakaan 15, joille antaisin, joten annanpa Ainalle + Hiltalle!