Pottu, tuo ruokamme hieno! Se on niin vaatimaton ja satoisa. Se on pelastanut suomalaiset monelta nälältä. Siinä on vitamiinit ja hivenaineet, se on vihannes, tai ainakin melkein. Se on luojan lahja!

ja vielä Ainon antama kuva;

sunnuntai, 27. toukokuu 2012


Olen vapaudesta nauttiva eläkkeellä oleva puuhastelija (ja joskus koheltaja). Harrastan kaikenlaista tekemistä; mehiläisten hoitoa, entisöintiä, taiteilua, kirjoittamista, lukemista, puutarhan hoitoa, kameran kanssa kulkemista jne jne. Kamerani on muuten pieni, halpa pokkari ja kuvat ovat sen mukaisia. Mutta mottoni on: teen kaikkea mikä on HAUSKAA.
Aitta Entisöintiä Karvajalat Katselen luontoa Kaukaa tulleet Kihivas Kuvakollaasi Käsin tehtyä Maailmalta Majalan remontti Mehiläisten hoitoa Mustaa ja valkoista Numerokuvahaaste Puutarhaunelma Rajalan remontti Sattumalta nähtyä Taiteilua Tapahtumia Tunnustus Uudet numerokuvat Valokuvatorstai aamukampa haasteet perhoset teematiistai
Kommentit