Sain Zilgalta hauskan viestihaasteen:


1. Mitä vastasit lapsena, kun sinulta kysyttiin mikä sinusta tulee isona?

Minä halusin taiteilijaksi ja eläinlääkäriksi, mutta nämä taisivat olla enemmän nuoruuden haaveita.


    2. Mitkä olivat lempisarjakuviasi ?

Kotiliedessä oli Kieku ja Kaiku, Seurassa Matti Mainio ja Jussi Juonio. Sitten oli Pekka Puupää. Oli myös sellainen sarjakuvalehti kuin Jännä Jussi!


     3. Mitkä olivat lempipelejäsi ?

Afrikan tähteä muistan pelanneeni, mutta en ole koskaan tykännyt minkäänlaisista peleistä.

   4. Mikä oli paras syntymäpäiväsi ja miksi?

Ei tainnut olla paras, mutta muistan, kun täytin 8.8.  kahdeksan vuotta eikä kukaan muistanut sitä. Minä kyllä muistin, mutta en sanonut ennenkuin illalla. Sitten mulle ostettiin lohdutukseksi pikkuinen kuttaperkkanukke, josta en koskaan välittänyt. Se taisi kuolla, koska hautasin sen.


    5. Mitä sellaista olisit ehdottomasti halunnut tehdä mitä et ole vielä tehnyt?

No se taiteilijan ura on kokematta. Muuten olen saanut elämässä kaikenlaista mitä en osannut haaveillakaan.


    6. Mikä oli ensimmäinen lempiurheilusi ?

Minä en ole urheilija ollenkaan, enkä tykännyt liikuntatunneista. Kaikki muut aina etuilivat, enkä koskaan saanut heittää koripallossakaan yhtään kertaa palloa. Jonkun verran tykkäsin voimistelusta, siinä jokainen sai tehdä kykynsä mukaan.


    7. Mikä oli ensimmäinen musiikki-idolisi ?

Olin kuullut Elviksestä, mutta kun ensi kerran kuulin hänen laulavan, se oli kauhea pettymys. Paul Anka oli aika hyvä! Mutta ihailin Jorma Panulaa kun hän oli (silloin) niin komea ja kaunis!!
    .
8. Mikä on paras joululahja (tai vastaava) jonka olet saanut ?

Sain aina lahjaksi kirjoja, ne oli ihania lahjoja, sitten olen saanut pastelliliidut, jotka minulla on vieläkin ja kiva oli myös nokkahuilu, jolla opettelin soittamaan. Numeroin nuotit ja kun en osannut soittaa kaikkia ylennyksiä ja alennuksia, opin sattumalta transponoimaan!

Tässä kuvassa olen vähän nuorempi, noin 6-vuotias, enkä vielä haaveillut mistään muusta kuin isoksi kasvamisesta.

 

Lähetän tämän  viestin vaikka Päiville eteenpäin.