Olen ainakin vuoden päivät etsinyt pientä tiskipöytää, sellaista missä on puulaatikko ja likaämpäriovi, jos tiedätte. Välillä luulen saaneeni, mutta aina se on mennyt mynkään.

Mutta nyt! Eräs tuttavani soitti, että hän on nähnyt yhdessä lasiliikkeessä sellaisen pöydän, mitä olen etsinyt. Se oli siellä kuulemma romujen joukossa. Minä sinne kauppaan, ja esitän asiani. Miehen ilme oli muistamisen arvoinen, kun hän käsitti, mitä tarkoitan. Menimme katsomaan saalista. No, ei hullumpi, kannessa on sinkkipelti, puulaatikkoa eikä likaämpäriovea ole, mutta hm.. Kysyin paljonko hän siitä pyytää, ja mies arveli, että jos sellaisen tekisi uuden, se olisi ainakin 200 euron arvoinen. Minä siihen, etten minä siitä niin paljoa maksa. Loppujen lopuksi sain sen laatikollisella hunajaa, ei hullumpi kauppa!

Tässä tämä on, unelmieni täyttymys.;))

Eikun rapaamaan!